Flera månader, ett spelsug mindre och ett SM senare

Hejsan allihopa, svikaren här! Får medge att mitt bristande initiativ i denna blogg varit smått förödande, och jag vet ärligt talat inte varför jag prioriterat denna blogg framför ordförbundet. Men så kan det gå.
Scrabble har en tendens att segla igenom tiden som en psykisk oförstörbar artefakt som lagras vidare i sinnet. Oj så flummigt och abstrakt det blev helt plötsligt, men det var precis så jag ville uttrycka det. I enklare ord menar jag att jag tror att Scrabble alltid kommer att vara en del av mitt liv och att även om jag kommer att spela mycket sparsmakat alltid kommer att vara intresserad av det. Det är något jag definitivt upplevde under senaste SM i alla fall.
Jag gick in i turneringen med inställningen att min tid är svunnen och att det är dags för andra att träda in i rampljuset. Såklart galet lillgammalt, det är jag medveten om. Men det var så jag kände. I stället såg jag mig själv skaka vid första matchen och vara mer nervös än någonsin. Mer om det och om SM i nästa post! häng i allihop!
/Andreas

Reflektioner

Reflektera mera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din sida på Scrabbleförbundet:

Reflexion:

Trackback