Golden moments

Först: Ursäkta oss! Inläggsfrekvensen har varit under all kritik, men jag lovar att det kommer massa smaskigt när jag hittar en sladd som kan lägga in bilder från min mobil. Massa fina referat från min och lillens bäst av 100- (1000? 10000?)serie vankas.

Men anledningen till detta inlägget är att något ganska fantastiskt just hände! I en lagom avslappnad betamatch mellan mig och fransmannen Jonathan satt jag helt plötsligt med sådär lagom rullningsvänliga INRST?? på stället. Ett liggande JA fanns och jag tänkte va katten, och började leta lite. Försökte med (JA)SmINRoT först men den gick inte. Sen hittade jag den. Ett fynd jag är fantastiskt nöjd med! Hittar du den? Facit på bilden nedan. Om du lyckats med att inte titta på bilden än, leta gärna själv först!


Reflektioner
Kajsa säger:

cool blogg! ^^

2010-05-02 @ 20:20:52
Din sida på Scrabbleförbundet: http://caisalinnea.blogg.se/

Reflektera mera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din sida på Scrabbleförbundet:

Reflexion:

Trackback